Produsele sunt livrate la adresa indicata de catre client in formularul de comanda si cu societatea de transport aleasa de catre client la plasarea comenzii.
Toate produsele pleaca de la sediul Allvelo in stare perfecta. Clientul se angajeaza sa semnalizeze transportatorului eventualele stricaciuni ale coletului si, daca e cazul, sa refuze receptia coletului.
Conform legii 449/2003, cu modificarile ulterioare, societatea noastra asigura garantia produselor livrate. Daca produsul nu corespunde comenzii, puteti solicita inlocuirea lui in termen de maxim 15 zile de la data informarii.
Produsele pot fi returnate numai daca:
- au fost deteriorate in timpul transportului
- exista lipsa de satisfactie fata de produs (in caz ca aveti indoiala in privinta originalitatii produselor).
Produsul returnat trebuie sa contina ambalajele originale si sa nu aiba semne vizibile de folosinta. Rambursarea fondurilor se face in 10 zile de la primirea returului, prin aceeasi metoda folosita la plata. Se ramburseaza doar valoarea produsuluim, fara taxele de transport.
Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.