Info transport
Produsee sunt livrate la adresa indicata de catre client in formularul de comanda si cu societatea de transport aleasa de catre client la plasarea comenzii.
Toate produsele pleaca de la sediul Allvelo in stare perfecta. Clientul se angajeaza sa semnalizeze transportatorului eventualele stricaciuni ale coletului si, daca e cazul, sa refuze receptia coletului.
Se poate opta pentru ridicarea comenzii de la sediul nostru. Adresa de ridicare este str Infratirii 28A, Cluj-Napoca, jud Cluj, program luni-vineri, intre orele 8-17. Clientul va fi anuntat in prealabil cand comanda este finalizata si pregatita pentru ridicare.
Conform legii 449/2003, cu modificarile ulterioare, societatea noastra asigura garantia produselor livrate. Daca produsul nu corespunde comenzii, puteti solicita inlocuirea lui in termen de maxim 15 zile de la data informarii. Reclamatiile se iau in considerare in termen de maxim 5 zile de la primirea coletului. Reclamatiile transmise dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.
Societatea Allvelo nu raspunde de eventualele intarzieri care se pot produce din cauza societatii de transport.
Cutiile se livreaza in ambalaje din carton ondulat, asigurate de catre vanzator, sigilate, si sunt insotite de: awb, eticheta pentru identificarea produselor, factura fiscala si declaratie de conformitate, cu exceptia cazurilor particulare.
Termenul de livrare este de 1-3 zile, maxim 1 saptamana atunci cand produsele standard nu se afla pe stoc si trebuie produse, respectiv 2 saptamani pentru produsele personalizate, cu informarea clientului in prelabil. In perioada septembrie-decembrie, termenul de livrarea poate fi prelungit, cu o notificare in prealabil din partea vanzatorului.